Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

DNA sprzedaży

Krótka historia o szkoleniu, które może zmienić Twoją sprzedaż !

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek rozmawiać ze znajomymi i opowiadać im jakąś ekscytującą historię, a oni w napięciu i zaciekawieniem wsłuchiwali się w każde Twoje słowo?

Pamiętasz jaka ekscytacja i atmosfera Ci wtedy towarzyszyła?

Pamiętasz, jak oni reagowali na Twoje słowa?

Pomyśl, co by było gdyby Twoi klienci tak samo reagowali na Twoje słowa, gdy im coś sprzedajesz?

O tym jest właśnie to szkolenie – jak spowodować, aby Twoje słowa i to jak mówisz wywierały tak silne i pozytywne reakcje emocjonalne u Twoich Klientów.

Jeżeli masz dość „przebijania się na siłę” do Klienta, to już wkrótce możesz być tym, który powoduje, że Klienci będą reagować na to co mówisz z intensywnością i zainteresowaniem jakiego nigdy nie doświadczyłeś.

Ukończ szkolenie będące kompilacją najskuteczniejszych elementów NLP

i neuromarketingu w sprzedaży! I to w dodatku bez jakichkolwiek manipulacji !!!

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie powstało z myślą o ludziach, których celem jest sprzedaż na bardzo szczególnych i wyjątkowych zasadach opartych na wartościach swoich Klientów.      

To dzięki nim możesz zacząć sprzedawać w taki sposób, aby nikt nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie sprzedajesz.

Jeżeli masz czasami dość nieustannego przekonywania Klientów, jesteś zmęczony/a ciągłym tłumaczeniem dlaczego warto kupić i masz dość wiecznej walki z obiekcjami Klienta.

Dla tych, którzy chcą być postrzegani przez Klientów jako zaufana osoba, która „chce i może pomóc”.

Idealne szkolenie dla Ciebie jeśli pragniesz wykorzystywać najbardziej nowoczesne

i zaawansowane nietechniki sprzedaży.

Zobacz co może się zmienić w Twojej sprzedaży, gdy ukończysz to szkolenie.

Będziesz sprzedawał więcej i szybciej poprzez zwykłą rozmowę, bez wysiłku,  stresu czy „spinania się”.

Poznanie DNA sprzedaży to sztuka, która nauczy Cię odczytywać głęboko ukryte wartości i potrzeby Klienta oraz budować nowe.

Poprzez znajomość podstaw neuromarketingu będziesz przyciągał do siebie Klientów oraz z łatwością przekonasz ich do tego co chcesz im sprzedać.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak bardzo skutecznie możesz sprzedawać wpływając na Klientów komunikatami na poziomie podświadomości? I to w dodatku bez jakichkolwiek manipulacji !!!

Dzięki poznaniu podstaw neuromarketingu łatwo opanujesz zaawansowane nietechniki sprzedaży by poprzez odpowiedni dobór słów przekonać do siebie nawet największego sceptyka.

Będziesz potrafił wykorzystać siłę tkwiącą w podświadomości, mowie ciała, nieświadomych wzorcach językowych, i to wszystko w jednym celu – aby być skuteczniejszym i lepszym sprzedawcą niż inni w Twojej branży lub firmie.

Obalisz „stare prawdy” które już dawno przestały działać.

Program szkolenia:

Każda decyzja, którą podejmuje człowiek, jest oparta i zależna od stanu jego umysłu.

Kiedy nie podobają Ci się decyzje innych ludzi, zmień ich stan umysłu zanim chcesz wpłynąć na ich decyzje.

Cz. 1:

  • Szokująca prawda o neuromarketingu w sprzedaży.
  • Umysł świadomy a nieświadomy – budowanie komunikatów podprogowych.
  • Neurony lustrzane - czyli jak w ciągu 5 minut zdobyć sympatię rozmówcy oraz położyć solidny fundament pod atmosferę wzajemnego zaufania.
  • Podejmowanie decyzji o zakupie a emocje i wartości – czyli co tak naprawdę kupują ludzie.
  • Emocje i kontekst czyli jak nadawać z klientem na jednej fali.
  • „Matryce decyzyjne” – czyli jak dopasować się do umysłu klienta.

Dzięki „matrycom decyzyjnym” poznasz jak przestać popełniać najbardziej elementarne błędy przeszkadzające w sprzedaży.

Cz. 2

  • Nietechniki negocjacyjne oparte na wzorcach językowych które dobrze jest wprowadzić do procesu sprzedaży aby zwiększyć sprzedaż poprzez wartości.
  • Potęga założeń - czyli jak zamiast samemu zakładać wiele wersji wydarzeń i traktować własne wyobrażenia jak prawdę, tworzyć je bezpośrednio w umysłach klientów.
  • Nietechniki zręczności językowej które pomagają rozszerzyć perspektywę osoby z którą rozmawiasz. W ten sposób bardzo łatwo możesz zmieniać przekonania/wartości Twojego klienta, co znacznie ułatwia sprzedaż.
  • Generator korzyści.

Informacje dodatkowe:

 Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu (70% ćwiczenia + 30% wykłady i filmy).

O jakości i wyjątkowości programów szkoleniowych Włodzimierza Gołdzińskiego świadczy fakt, że jego poszczególne elementy były dopracowywane i sprawdzane na ponad 40 000 osobach biorących udział w szkoleniach prowadzonych przeze mnie od 1999 roku w ciągu 3 900 dni szkoleniowych.

Jeśli to Cię zainteresowało

i chcesz pójść dalej, to czekam na Ciebie